Перейти до головного вмісту
Дистанційна освіта ХАНО
Ви не пройшли ідентифікацію (
Увійти
)
Українська (uk)
Українська (uk)
English (en)
Call us:
E-mail: do.hano.kharkiv@gmail.com
Дистанційна освіта
Харківська академія неперервної освіти
Distance education
Kharkiv Academy of Continuous Education
Шлях сторінки
На головну
Увага!
ГРАФІК проведення курсів підвищення кваліфікації, фахових та тематичних спецкурсів (за вибором) для керівних кадрів та педагогічних працівників закладів освіти в дистанційній формі у СІЧНІ 2025 року
Пропустити курси
Курси
Розгорнути всі
Грудень 2024
Пріоритетні аспекти викладання предмету «Основи здоров’я» (вчителі предмету «Основи здоров’я») (09-23.12; 30 годин)
Урок англійської мови в Новій українській школі: адаптація до умов дистанційного навчання (вчителі англійської мови) (09-23.12; 30 годин)
Якісне навчання в початковій школі: теоретичні засади та шляхи виявлення особистісного зростання здобувачів початкової освіти (вчителі початкових класів) (09-23.12; 30 годин)
Керівник гуртка художньо-естетичного напряму: шляхи оновлення професійної діяльності (керівники гуртків художньо-естетичного напряму) (05-27.12; 60 годин)
Бібліотека НУШ як бібліотечно-інформаційний центр (шкільні бібліотекарі) (04-26.12; 60 годин)
Педагог–організатор ЗЗСО: шляхи оновлення професійної діяльності (педагоги-організатори закладів загальної середньої освіти) (04-26.12; 60 годин)
Практичний психолог ЗЗСО: шляхи оновлення професійної діяльності (практичні психологи закладів загальної середньої освіти) (04-26.12; 60 годин)
Трудові функції та компетентності вчителя трудового навчання та технологій у контексті професійного стандарту (вчителі трудового навчання та технологій) (04-26.12; 60 годин)
Ефективне викладання фізики та астрономії: цифрові рішення та інтерактивні підходи (вчителі фізики та астрономії) (04-26.12; 60 годин)
Технології організації дистанційного навчання української мови і літератури (вчителі української мови та літератури) (04-26.12; 60 годин)
Професійна компетентність вчителя як основа для формування в учнів ключових та предметних компетентностей на уроках української мови та літератури (вчителі української мови та літератури) (04-26.12; 60 годин)
Пріоритетні аспекти у навчанні (викладанні) історії та правознавства (вчителі (викладачі) історії та правознавства) (04-26.12; 60 годин)
Дошкільна освіта: переорієнтація виконання трудових функцій музичним керівником закладу дошкільної освіти в реаліях сьогодення (музичні керівники закладів дошкільної освіти) (02-27.12; 90 годин)
Дошкільна освіта: переорієнтація виконання трудових функцій вихователя різновікової групи закладу дошкільної освіти в реаліях сьогодення (вихователі різновікових груп закладів дошкільної освіти) (02-27.12; 90 годин)
Дошкільна освіта: переорієнтація організаційно-методичної роботи в реаліях сьогодення (вихователі закладів дошкільної освіти, ГРУПА 2) (02-27.12; 90 годин)
Дошкільна освіта: переорієнтація організаційно-методичної роботи в реаліях сьогодення (вихователі закладів дошкільної освіти, ГРУПА 1) (02-27.12; 90 годин)
Особливості роботи вихователя-методиста в сучасних умовах (вихователі-методисти закладів дошкільної освіти) (02-27.12; 90 годин)
Тематичні спецкурси
Психолого-педагогічні аспекти педагогічного партнерства в роботі вихователя групи раннього віку (вихователі груп раннього віку)
НУШ: проєктування освітнього процесу на І (адаптаційному) циклі базової середньої освіти (вчителі 5-6 класів)