Перейти до головного вмісту
Дистанційна освіта ХАНО
Ви не пройшли ідентифікацію (
Увійти
)
Українська (uk)
Українська (uk)
English (en)
Call us:
E-mail: do.hano.kharkiv@gmail.com
Дистанційна освіта
Харківська академія неперервної освіти
Distance education
Kharkiv Academy of Continuous Education
Шлях сторінки
На головну
Увага!
ГРАФІК проведення курсів підвищення кваліфікації, фахових та тематичних спецкурсів (за вибором) для керівних кадрів та педагогічних працівників закладів освіти в дистанційній формі у ГРУДНІ 2024 року
Пропустити курси
Курси
Розгорнути всі
НУШ 2024-2025
Заступники керівників закладів освіти
Учителі закладів освіти
Грудень 2024
Пріоритетні аспекти викладання предмету «Основи здоров’я» (вчителі предмету «Основи здоров’я») (09-23.12; 30 годин)
Урок англійської мови в Новій українській школі: адаптація до умов дистанційного навчання (вчителі англійської мови) (09-23.12; 30 годин)
Актуальні питання роботи логопедів закладів освіти в реаліях сьогодення (логопеди закладів освіти) (06-20.12; 30 годин)
Реалізація фізкультурної освітньої галузі Державного стандарту початкової освіти в сучасних умовах: урок, оцінювання, виклики та шляхи їх подолання (вчителі фіз.культури, початк. класів, які викладають фіз.культуру в початк. школі) (06-20.12; 30 годин)
Якісне навчання в початковій школі: теоретичні засади та шляхи виявлення особистісного зростання здобувачів початкової освіти (вчителі початкових класів) (09-23.12; 30 годин)
Виховний аспект в освітньому процесі сучасної початкової школи: подолання викликів (вчителі початкових класів) (06-20.12; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат з фізичної культури: технології та методики (вчителі фізичної культури) (06-20.12; 30 годин)
Оновлення шкільної інформатики: сучасні технології та методики (вчителі інформатики) (06-20.12; 30 годин)
Особливості активного навчання хімії: теорія і практика (вчителі хімії) (06-20.12; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат: технології та методики (вчителі математики) (06-20.12; 30 годин)
Якісне дистанційне навчання німецької мови (вчителі німецької мови) (06-20.12; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат з географії: технології та методики (вчителі географії) (06-20.12; 30 годин)
Керівник гуртка художньо-естетичного напряму: шляхи оновлення професійної діяльності (керівники гуртків художньо-естетичного напряму) (05-27.12; 60 годин)
Бібліотека НУШ як бібліотечно-інформаційний центр (шкільні бібліотекарі) (04-26.12; 60 годин)
Педагог–організатор ЗЗСО: шляхи оновлення професійної діяльності (педагоги-організатори закладів загальної середньої освіти) (04-26.12; 60 годин)
Практичний психолог ЗЗСО: шляхи оновлення професійної діяльності (практичні психологи закладів загальної середньої освіти) (04-26.12; 60 годин)
Трудові функції та компетентності вчителя трудового навчання та технологій у контексті професійного стандарту (вчителі трудового навчання та технологій) (04-26.12; 60 годин)
Ефективне викладання фізики та астрономії: цифрові рішення та інтерактивні підходи (вчителі фізики та астрономії) (04-26.12; 60 годин)
Технології організації дистанційного навчання української мови і літератури (вчителі української мови та літератури) (04-26.12; 60 годин)
Професійна компетентність вчителя як основа для формування в учнів ключових та предметних компетентностей на уроках української мови та літератури (вчителі української мови та літератури) (04-26.12; 60 годин)
Показати ще
Тематичні спецкурси
Психолого-педагогічні аспекти педагогічного партнерства в роботі вихователя групи раннього віку (вихователі груп раннього віку)
Психолого-педагогічні аспекти оцінювання в початковій школі (вчителі початкових класів)
НУШ: проєктування освітнього процесу на І (адаптаційному) циклі базової середньої освіти (вчителі 5-6 класів)