Перейти до головного вмісту
Дистанційна освіта ХАНО
Ви не пройшли ідентифікацію (
Увійти
)
Українська (uk)
Українська (uk)
English (en)
Call us:
E-mail: do.hano.kharkiv@gmail.com
Дистанційна освіта
Харківська академія неперервної освіти
Distance education
Kharkiv Academy of Continuous Education
Шлях сторінки
На головну
Увага!
ГРАФІК проведення курсів підвищення кваліфікації, фахових та тематичних спецкурсів (за вибором) для керівних кадрів та педагогічних працівників закладів освіти в дистанційній формі у ВЕРЕСНІ 2024 року
Пропустити курси
Курси
Розгорнути всі
Вересень 2024
Пріоритетні аспекти інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» (вчителі інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» (7-9 класи НУШ) (09-23.09; 30 годин)
Оновлення шкільної інформатики: сучасні технології та методики (вчителі інформатики) (09-23.09; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат: технології та методики (вчителі англійської мови) (09-23.09; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат: технології та методики (вчителі (викладачі) історії) (09-23.09; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат: технології та методики (вчителі технологій (5-7 класи)) (06-20.09; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат: технології та методики (вчителі музичного мистецтва) (06-20.09; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат: технології та методики (вчителі фізичної культури) (06-20.09; 30 годин)
Освітні втрати в початковій школі: практичні кроки для їх подолання (вчителі початкових класів, ГРУПА 2) (09-23.09; 30 годин)
Компетентнісно зорієнтоване навчання в початковій школі (вчителі початкових класів, ГРУПА 1) (06-20.09; 30 годин)
НУШ: інформатика в початкових класах (вчителі інформатики, початкових класів, які викладають інформатику в початковій школі) (06-20.09; 30 годин)
Особливості активного навчання хімії: теорія і практика (вчителі хімії) (06-20.09; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат: технології та методики (вчителі математики) (06-20.09; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат: технології та методики (вчителі зарубіжної літератури) (06-20.09; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат: технології та методики (вчителі (викладачі) географії) (06-20.09; 30 годин)
Особливості викладання інтегрованого курсу «Громадянська освіта» (вчителі інтегрованого курсу «Громадянська освіта») (06-20.09; 30 годин)
Технології дистанційного навчання в діяльності керівника гуртка художньо-естетичного напряму (керівники гуртків художньо-естетичного напряму) (04-26.09; 60 годин)
Практичний психолог ЗЗСО: шляхи оновлення професійної діяльності (практичні психологи ЗЗСО) (04-26.09; 60 годин)
Бібліотека НУШ як бібліотечно-інформаційний центр (шкільні бібліотекарі) (04-26.09; 60 годин)
Асистент вчителя: шляхи оновлення професійної діяльності (асистенти вчителів інклюзивних класів ЗЗСО) (04-26.09; 60 годин)
Методичні секрети ефективного навчання біології та екології (вчителі біології та екології) (04-26.09; 60 годин)
Показати ще
Тематичні спецкурси
Психолого-педагогічні аспекти педагогічного партнерства в роботі вихователя групи раннього віку (вихователі груп раннього віку)
Психолого-педагогічні аспекти оцінювання в початковій школі (вчителі початкових класів)
НУШ: проєктування освітнього процесу на І (адаптаційному) циклі базової середньої освіти (вчителі 5-6 класів)
Безбар’єрність у навчанні дітей з ООП (всі категорії педагогічних працівників)