Перейти до головного вмісту
Дистанційна освіта ХАНО
Ви не пройшли ідентифікацію (
Увійти
)
Українська (uk)
Українська (uk)
English (en)
Call us:
E-mail: do.hano.kharkiv@gmail.com
Дистанційна освіта
Харківська академія неперервної освіти
Distance education
Kharkiv Academy of Continuous Education
Шлях сторінки
На головну
Увага!
ГРАФІК проведення курсів підвищення кваліфікації, фахових та тематичних спецкурсів (за вибором) для керівних кадрів та педагогічних працівників закладів освіти в дистанційній формі у ЛИСТОПАДІ 2024 року
Пропустити курси
Курси
Розгорнути всі
НУШ 2024-2025
Заступники керівників закладів освіти
Учителі закладів освіти
Учителі пілотних класів
Листопад 2024
Пріоритетні аспекти інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» (вчителі інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут») (11-25.11; 30 годин)
Якісне навчання в початковій школі: теоретичні засади та шляхи виявлення особистісного зростання здобувачів початкової освіти (вчителі початкових класів, ГРУПА 2) (08-22.11; 30 годин)
Якісне навчання в початковій школі: теоретичні засади та шляхи виявлення особистісного зростання здобувачів початкової освіти (вчителі початкових класів, ГРУПА 1) (08-22.11; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат з фізичної культури: технології та методики (вчителі фізичної культури) (08-22.11; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат з технологій: технології та методики (вчителі технологій) (08-22.11; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат з мистецтва: технології та методики (вчителі інтегрованого курсу «Мистецтво») (08-22.11; 30 годин)
НУШ: інформатика в початкових класах (вчителі інформатики, початкових класів, які викладають інформатику в початковій школі) (08-22.11; 30 годин)
Професійний розвиток учителя біології: теорія та практика (вчителі біології) (08-22.11; 30 годин)
Сучасні виклики в навчанні фізики: технології, ресурси, методики (вчителі фізики) (08-22.11; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат: технології та методики (вчителі математики) (08-22.11; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат із зарубіжної літератури: технології та методики (вчителі зарубіжної літератури) (08-22.11; 30 годин)
Урок англійської мови в Новій українській школі: адаптація до умов дистанційного навчання (вчителі англійської мови) (08-22.11; 30 годин)
Харківщинознавство у контексті сучасних реалій (вчителі предмету «Харківщинознавство») (08-22.11; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат з історії: технології та методики (вчителі (викладачі) історії) (08-22.11; 30 годин)
Соціальний педагог: шляхи оновлення професійної діяльності (соціальні педагоги) (07-28.11; 60 годин)
Стратегії безбар’єрності в навчанні дітей з ООП (асистенти вчителів закладів загальної середньої освіти , ГРУПА 2) (08-22.11; 30 годин)
Асистент вчителя: шляхи оновлення професійної діяльності (асистенти вчителів закладів загальної середньої освіти , ГРУПА 1) (07-28.11; 60 годин)
Ефективні стратегії та інструменти в роботі вчителя початкових класів та вихователів ГПД (вчителі початкових класів та вихователі ГПД) (07-28.11; 60 годин)
Технології організації дистанційного навчання української мови і літератури (вчителі української мови та літератури) (07-28.11; 60 годин)
Дошкільна освіта: переорієнтація виконання трудових функцій вихователями груп раннього віку в реаліях сьогодення (вихователі груп раннього віку закладів дошкільної освіти) (04-29.11; 90 годин)
Показати ще
Тематичні спецкурси
Психолого-педагогічні аспекти педагогічного партнерства в роботі вихователя групи раннього віку (вихователі груп раннього віку)
Психолого-педагогічні аспекти оцінювання в початковій школі (вчителі початкових класів)
НУШ: проєктування освітнього процесу на І (адаптаційному) циклі базової середньої освіти (вчителі 5-6 класів)