Перейти до головного вмісту
Дистанційна освіта ХАНО
Ви не пройшли ідентифікацію (
Увійти
)
Українська (uk)
Українська (uk)
English (en)
Call us:
E-mail: do.hano.kharkiv@gmail.com
Шлях сторінки
На головну
/
►
Курси
/
►
Грудень 2024
Категорії курсів:
НУШ 2024-2025
НУШ 2024-2025 / Заступники керівників закладів освіти
НУШ 2024-2025 / Заступники керівників закладів освіти / 03-09.12.2024
НУШ 2024-2025 / Учителі закладів освіти
НУШ 2024-2025 / Учителі закладів освіти / 03.12 - 09.12.2024
Грудень 2024
Тематичні спецкурси
Пошук курсів:
Сторінка:
1
2
(
Далі
)
Пріоритетні аспекти викладання предмету «Основи здоров’я» (вчителі предмету «Основи здоров’я») (09-23.12; 30 годин)
Урок англійської мови в Новій українській школі: адаптація до умов дистанційного навчання (вчителі англійської мови) (09-23.12; 30 годин)
Актуальні питання роботи логопедів закладів освіти в реаліях сьогодення (логопеди закладів освіти) (06-20.12; 30 годин)
Реалізація фізкультурної освітньої галузі Державного стандарту початкової освіти в сучасних умовах: урок, оцінювання, виклики та шляхи їх подолання (вчителі фіз.культури, початк. класів, які викладають фіз.культуру в початк. школі) (06-20.12; 30 годин)
Якісне навчання в початковій школі: теоретичні засади та шляхи виявлення особистісного зростання здобувачів початкової освіти (вчителі початкових класів) (09-23.12; 30 годин)
Виховний аспект в освітньому процесі сучасної початкової школи: подолання викликів (вчителі початкових класів) (06-20.12; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат з фізичної культури: технології та методики (вчителі фізичної культури) (06-20.12; 30 годин)
Оновлення шкільної інформатики: сучасні технології та методики (вчителі інформатики) (06-20.12; 30 годин)
Особливості активного навчання хімії: теорія і практика (вчителі хімії) (06-20.12; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат: технології та методики (вчителі математики) (06-20.12; 30 годин)
Якісне дистанційне навчання німецької мови (вчителі німецької мови) (06-20.12; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат з географії: технології та методики (вчителі географії) (06-20.12; 30 годин)
Керівник гуртка художньо-естетичного напряму: шляхи оновлення професійної діяльності (керівники гуртків художньо-естетичного напряму) (05-27.12; 60 годин)
Бібліотека НУШ як бібліотечно-інформаційний центр (шкільні бібліотекарі) (04-26.12; 60 годин)
Педагог–організатор ЗЗСО: шляхи оновлення професійної діяльності (педагоги-організатори закладів загальної середньої освіти) (04-26.12; 60 годин)
Практичний психолог ЗЗСО: шляхи оновлення професійної діяльності (практичні психологи закладів загальної середньої освіти) (04-26.12; 60 годин)
Трудові функції та компетентності вчителя трудового навчання та технологій у контексті професійного стандарту (вчителі трудового навчання та технологій) (04-26.12; 60 годин)
Ефективне викладання фізики та астрономії: цифрові рішення та інтерактивні підходи (вчителі фізики та астрономії) (04-26.12; 60 годин)
Технології організації дистанційного навчання української мови і літератури (вчителі української мови та літератури) (04-26.12; 60 годин)
Професійна компетентність вчителя як основа для формування в учнів ключових та предметних компетентностей на уроках української мови та літератури (вчителі української мови та літератури) (04-26.12; 60 годин)
Сторінка:
1
2
(
Далі
)