Перейти до головного вмісту
Дистанційна освіта ХАНО
Ви не пройшли ідентифікацію (
Увійти
)
Українська (uk)
Українська (uk)
English (en)
Call us:
E-mail: do.hano.kharkiv@gmail.com
Шлях сторінки
На головну
/
►
Курси
/
►
Листопад 2024
Категорії курсів:
НУШ 2024-2025
НУШ 2024-2025 / Заступники керівників закладів освіти
НУШ 2024-2025 / Учителі закладів освіти
НУШ 2024-2025 / Учителі закладів освіти / 05-11.11.2024
НУШ 2024-2025 / Учителі пілотних класів
Листопад 2024
Тематичні спецкурси
Пошук курсів:
Сторінка:
1
2
(
Далі
)
Пріоритетні аспекти інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» (вчителі інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут») (11-25.11; 30 годин)
Якісне навчання в початковій школі: теоретичні засади та шляхи виявлення особистісного зростання здобувачів початкової освіти (вчителі початкових класів, ГРУПА 2) (08-22.11; 30 годин)
Якісне навчання в початковій школі: теоретичні засади та шляхи виявлення особистісного зростання здобувачів початкової освіти (вчителі початкових класів, ГРУПА 1) (08-22.11; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат з фізичної культури: технології та методики (вчителі фізичної культури) (08-22.11; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат з технологій: технології та методики (вчителі технологій) (08-22.11; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат з мистецтва: технології та методики (вчителі інтегрованого курсу «Мистецтво») (08-22.11; 30 годин)
НУШ: інформатика в початкових класах (вчителі інформатики, початкових класів, які викладають інформатику в початковій школі) (08-22.11; 30 годин)
Професійний розвиток учителя біології: теорія та практика (вчителі біології) (08-22.11; 30 годин)
Сучасні виклики в навчанні фізики: технології, ресурси, методики (вчителі фізики) (08-22.11; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат: технології та методики (вчителі математики) (08-22.11; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат із зарубіжної літератури: технології та методики (вчителі зарубіжної літератури) (08-22.11; 30 годин)
Урок англійської мови в Новій українській школі: адаптація до умов дистанційного навчання (вчителі англійської мови) (08-22.11; 30 годин)
Харківщинознавство у контексті сучасних реалій (вчителі предмету «Харківщинознавство») (08-22.11; 30 годин)
Виявлення та подолання освітніх втрат з історії: технології та методики (вчителі (викладачі) історії) (08-22.11; 30 годин)
Соціальний педагог: шляхи оновлення професійної діяльності (соціальні педагоги) (07-28.11; 60 годин)
Стратегії безбар’єрності в навчанні дітей з ООП (асистенти вчителів закладів загальної середньої освіти , ГРУПА 2) (08-22.11; 30 годин)
Асистент вчителя: шляхи оновлення професійної діяльності (асистенти вчителів закладів загальної середньої освіти , ГРУПА 1) (07-28.11; 60 годин)
Ефективні стратегії та інструменти в роботі вчителя початкових класів та вихователів ГПД (вчителі початкових класів та вихователі ГПД) (07-28.11; 60 годин)
Технології організації дистанційного навчання української мови і літератури (вчителі української мови та літератури) (07-28.11; 60 годин)
Дошкільна освіта: переорієнтація виконання трудових функцій вихователями груп раннього віку в реаліях сьогодення (вихователі груп раннього віку закладів дошкільної освіти) (04-29.11; 90 годин)
Сторінка:
1
2
(
Далі
)